Kompatibilita EPROM - zaloha historickeho rizeni CNC brusky

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Duben 16 11:55:30 CEST 2012

No ja jsem presvedcen, ze by to take nemel byt snad problem, ale tohle
je dost choulostiva vec - hlavne se to nesmi podelat v okamziku vycitani
tech originalu.

Proste jen se ptam zda je neco na co si dat pozor - zda tam neni nejaka
zakernost.

Radek Vicek