Re: Ot: Svetla a lustry? Shanim

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pondělí Duben 16 11:05:54 CEST 2012

Nejprve odbocim, dva z vami uvadenych prukazu vlastnim a myslim, ze bych je ziskal i jako totalne barvoslepy a s jednim okem. :-)

Pak jsem se chtel zeptat VA, jiz mate zmerene ono centralni 3fazove trafo, 5W ve stb. mi prijde jako docela hodne. Pokud budu pocitat 2h/svicení /den vychazi mi, ze na trafu za rok protopite 40kWh, to je nejakych 10Kc/mesic to mi az tak vyhodne neprijde. Mam tu spinany zdroj 650W a ten ma ve stb 0,4W

Jirka