[OT:] Blokovani reklamy

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Duben 16 10:07:24 CEST 2012

registrujte se na seznamu.

nejde o to že monitoruje jak se kliká na výsledky (i toho se lze zbavit),
ale monitoruje vás i kam chodíte, dík užitečným idiotům co si na svůj web
nezkopírují knihovny z googlu a místo toho volají domů.

Víte co je referer?

----- Původní zpráva -----
Od: "Na" <navrhpcb na gmail.com>

Jak odesle obrazek moje HESLO  by me vazne zajimalo :-) to jste si to lehce
popletl (registraci a login) ne? Nikdy jsem nevidel na verejne strance s
reklamnimi banery neco jako:

Server.cz/registruj.php?heslo=blbec&login=korunovany

A jestli vy ano tak prosim o link :-)

ze google si uz pekne par let loguje Co hledate a na jake vysledky klikate,
tak to nikdo neresi a je to stejne jedno, proti tomu co dela facebook a
skype a vas operator je to jen lehky neskodny odvar