[OT:] Blokovani reklamy

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Duben 16 00:14:16 CEST 2012

Jak odesle obrazek moje HESLO  by me vazne zajimalo :-) to jste si to lehce popletl (registraci a login) ne? Nikdy jsem nevidel na verejne strance s reklamnimi banery neco jako:

Server.cz/registruj.php?heslo=blbec&login=korunovany

A jestli vy ano tak prosim o link :-)

ze google si uz pekne par let loguje Co hledate a na jake vysledky klikate, tak to nikdo neresi a je to stejne jedno, proti tomu co dela facebook a skype a vas operator je to jen lehky neskodny odvar

Odesláno z iPadu