AKU - vrata

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Pondělí Duben 16 07:06:38 CEST 2012

Asi jsem se spatne vyjadril.
Tech =28V je na vystupnim konektoru a je to asi napeti, ktere jde
na stabilizator. Cili predpokladam, ze je to i s filtraci. Uz si
to moc nepamatuji, rozebrane jsem to mel asi pred rokem (ted bych
ten pohon musel odpojit a sundat ze stropu). A nedavno jsem se
nemohl dostat do garaze, protoze ve vsi vypnuli proud. Tak jsem
si vzpomnel na ten konektor a ted resim jak to napajet akumulatorem.
Nestacilo by tam dat dve (tri - dve a jedna) antiparalelne zapojene
diody. Jde mi o to, aby akumulator nebyl prebijen. Myslel jsem si,
ze oloveny akumulator by tam mohl vydrzet. V aute je take dobijen
14.4 Voltama (28.8 V).

Diky.
HUDA