Ot: Svetla a lustry? Shanim

Neděle Duben 15 20:03:54 CEST 2012

Jednak se tyhle soustavy 24, 36 až 40V občas objevují a myslím že toho
bude čím dál víc. Vyměnit modul s ledkama (chytit ho na chladič) by
neměl být problém, třeba Tron dělá ledacos. No a proč jsem netahal 230V
a nedávám ke každému světlu krabičku co se dá taky dneska už běžně
koupit? Mít v baráku 30 spínaných zdrojů, kde občas někde po vyschnutí
nějakého elitu nebo po rozpadnutí Pb free pájení něco odejde, myslím že
by to nebyl moc bezúdržbový systém. Takhle tam budu mít jednoduché step
down měniče bez elitů, filtrované jen keramikou. Snad to bude fungovat
dle očekávání :-)
Anděl