[OT] eTrex 30 & logovani trasy

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Duben 13 13:43:45 CEST 2012

Původní zpráva ze dne 13.4.2012 od Pavel KREJCI:

> Tak ted jsem zas zmaten a uz jsem myslel ze tomu rozumim... Takze
> typu pameti jsou tvou terminologii 3?

Uvnitř je velká flash paměť 2 GB. Tam můžeš dát mapy, obrázky, fotky,
GPX soubory apod. Ten záznam tras probíhá kamsi, jestli do RAM nebo
jen do jednoho souboru, to jsem nezkoumal, ale ten záznam je omezený
počtem bodů a tras, nikoliv velikostí volné paměti, které je dostatek.

> Ta se da archivovat do "celkove"? (nebo i na SD?)

No jo. Archivovat se dá, musí.

> Ta archivace nefunguje nejak automaticky? Ja nabyl dojmu, ze funguje
> automaticky a divy velke "celkove" pameti se nemusim starat.

Funguje automaticky, ale nějak blbě.

> Kdyz se loguje i ANT+ tak to na pocet body/tras ve vnitrni pameti
> nema?

Netuším, ale asi ne. To si odzkoušíš večer po pracovní době :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601