[OT] eTrex 30 & logovani trasy

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Duben 13 13:36:27 CEST 2012

> No však já nemyslel tu celkovou paměť, tam se vejde hodně. Myslel jsem
> tu vnitřní paměť na trasu, která je omezená počtem bodů a počtem tras.
> O té jsem psal. SD karta opravdu není potřeba, to platí.

Tak ted jsem zas zmaten a uz jsem myslel ze tomu rozumim...
Takze typu pameti jsou tvou terminologii 3?
Vnitrni
Celkova
SD

Do vnitrni se zapisuji trasy, je tam limit na pocet tras a pocet bodu.
Ta se da archivovat do "celkove"? (nebo i na SD?)
Ta archivace nefunguje nejak automaticky? Ja nabyl dojmu, ze funguje
automaticky a divy velke "celkove" pameti se nemusim starat.

Kdyz se loguje i ANT+ tak to na pocet body/tras ve vnitrni pameti nema?

> Jinak aby nevznikly dohady, tak nam udernikum pracovni doba konci
>
> A to už od poledne stojíš u píchaček??? :-)

Do nasich pichacek ti nic s dovolenim neni :-D