Re: OT: ACTA uz funguje? Budeme posílat flashky postovnima holubama?

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Čtvrtek Duben 12 12:31:18 CEST 2012

z> Když tak stojím u přechodu (majíce tu přednost či co) a nikomu se nechce
z> zastavit, tak mne opravdu nikdy nenapadlo že za to vlastně mohou a)
z> politici,
z> b) ekologové,
z> c) veřejnoprávní televize,
z> d) já sám, že žiju a chodím po svejch a dovoluji si brzdit ty vaše
z> čtyř-a-více-kolové miláššky.

Sám jste si právě ověřil že i když je to někde uzákoněné, v praxi to
vůbec nemusí fungovat. Slušný řidič by Vás pustil i bez zákona.
A zákon který se nedodržuje je lepší zrušit.

z> Nenapadlo Vás že u cesty, nebo na webu, se mohou pohybovat i lidé méně
z> rychlí a chytří? Třeba Vaši rodiče nebo Vaše děti?

A jak zákon vaše dítě ochrání?
Bohužel, lumpové na zákony zvysoka kašlou. Cokoli co je nad rámec
minimální funkční úpravy je jen buzerace slušných lidí.

Tomáš

P.S.
Abych přidal i nějaké konstruktivní řešení: Jako rodič mám povinnost
vštípit dítěti pár zásad nutných pro přežití. Např. že bez ohledu na
to kdo má přednost nesmí vlézt autu pod kola. A budu to dělat bez
ohledu na to zda tuto situaci nějaký zákon upravuje či ne. Pokud to
dokážu, šance na přežití se výrazně zvyšují bez ohledu na okamžitý
stav předpisů. Ty se mění, selský rozum kupodivu moc ne.

Citát: Mořské dno je plné jachtařů kteří měli přednost. (Plachetnice
má de iure přednost před motorovou lodí.)