OT: ACTA uz funguje? Budeme posílat flashky postovnima holubama?

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Čtvrtek Duben 12 12:08:36 CEST 2012

 > chodec by si musel pockat az bezpecne prejde...

Když tak stojím u přechodu (majíce tu přednost či co) a nikomu se nechce
zastavit, tak mne opravdu nikdy nenapadlo že za to vlastně mohou a)
politici,
b) ekologové,
c) veřejnoprávní televize,
d) já sám, že žiju a chodím po svejch a dovoluji si brzdit ty vaše
čtyř-a-více-kolové miláššky.

Nenapadlo Vás že u cesty, nebo na webu, se mohou pohybovat i lidé méně
rychlí a chytří? Třeba Vaši rodiče nebo Vaše děti?

ZU