Měřící převodník pro tenzometr

Čtvrtek Duben 12 10:04:57 CEST 2012

Sofistikovana krabicka, filtrovani... nic z toho neni potreba, je to na
slozite testovaci zarizeni a hodnoty z toho bude zpracovavat PC.
Tohle
http://www.papouch.com/cz/shop/product/ad14eth-14bit-ad-modul-pro-ethernet/
by proste dokonale vyhovovalo, pokud se to doplni o prevodniky
tenzometr/0-10V
(mimochodem na to ma nekdo tip?)
Ale je to zas trosku kanon a cena se dostane v souctu dost vysoko.

Puvodni zamer byl pouzit
http://www.wago.com/wagoweb/documentation/750/eng_dat/d07500491_00000000_0en.pdf
jako obvykle, ale jsou obavy, ze proste 8 vzorku/s nebude stacit pro