Re: Měřící převodník pro tenzometr

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Duben 12 09:21:50 CEST 2012

Dobry den,

hned takto rano ma napadaju tri otazky...

1) Preco sa nespytate vo firmach, ktore elektroniku ku tenzometrom vyrabaju?
- Ked som si robil resers, nasiel som asi tri ci styri.

2) Kolko ste ochotny do toho investovat a co je pre Vas prijatelna cena?

3) Mate predstavu ake je zapojenie 90% digitalnych prevodnikov, co sa
vyrabaju v manufakturach tych troch firiem?
- Z Vami polozenej otazky si myslim, ze nemate o technickej
specifikacii ani sajn a vobec netusite nic o technickom rieseni tych
tenzometrov... ( Napoviem Vam, ten kHz na kanal nebude mat v ponuke
ani jedna manufaktura...)

A.