konecne nejake dobre spravy

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Duben 12 00:16:42 CEST 2012

> Realita, kdyz hodne tak 12% v realnem provozu, proc?

Tak nevim jestli je tohle vlakno stopnute, ale nemam v umyslu psat o
politickych aspektech fotovoltaiky tak to snad projde.

Je az prekvapive jak sme se v mnoha vecech priblizili biologickym procesum -
treba ucinnost premeny potravy na svalovou praci je asi 35% - uplne stejne
jako kdyz to vezmete od uhli a skoncite u motoru v tramvaji

Je jedina vyjimka a to je fotosynteza, ktera ma ucinnost kolem 1% - zatimco
i velice mizerny fotovoltaicky panel ma 5x vice - protoze je to jediny
priklad (ktery znam) kdy nase technologie vyrazne predehnala evoluci tak
tusim ve fotovoltaice jeste nejaky jiny - zatim neznamy problem, ale treba
se pletu a jenom je treba si zvyknout ze za chvili budeme mit lepsi
technologii nez matka priroda ...

Zdravi Petr Kubac