Re: OT: ACTA uz funguje? Budeme posílat flashky postovnima holubama?

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Duben 11 17:46:09 CEST 2012

Takto to funguje uz nejaky ten piatok. Je to ochrana blbych
uzivatelov, ktori si spustia kdeaky exe subor. Podobne sa nedaju
posielat aj ine typy suborov, tusim aj DLL. S ACTA to nema nic
spolocne.
Na taketo ucely som pouzival kopmrimaciu s kryptovanim mien suborov, s
tym si uz gmail neporadi.

J.S.

Dňa 11. apríla 2012 17:42, Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz> napísal/a: