Re: OT: ACTA uz funguje? Budeme posílat flashky postovnima holubama?

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Duben 11 17:45:56 CEST 2012

Tak to je podle me zcela normalni a spravne neco co by melo byt napsano v
NETikete aby se exe soubor v priloze minimalne zkomprimoval .

Takze ano google to neprijima.

snehulak