teraz pre zmenu znepokojujuce spravy!

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Duben 11 11:35:49 CEST 2012

zalezi na aku poziciu. Ak to bola zamestnanecka pozicia tak s dokoncenym
doktoratom sa moze hlasit len na pozicie triedy E a vyssie.
U ostatnych programov sa vzdelanie tak prisne nerozlisuje lebo si
vyberaju ludi na riesenie konkretnych problemov a tam si rozhodnu na
konkretnom oddeleni koho potrebuju.
Vlakno je prave o tejto druhej moznosti.
b.