teraz pre zmenu znepokojujuce spravy!

AZe aze na seznam.cz
Středa Duben 11 11:29:12 CEST 2012

Nějak tomu nerozumím. Nedávno se tam hlásil jeden můj známý, Ing. elektro,
tedy technického směru, s praxí, a nevzali ho, neboť byl "převzdělaný". Měl
totiž za jménem PhD...
AZE

----- Original Message -----
From: "balu na home" <daniel.valuch na orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 11, 2012 10:44 AM
Subject: teraz pre zmenu znepokojujuce spravy!

akurat som si pozrel prihlasky na trojrocne pracovne programy do CERNu.
Su to pozicie kde hladame skoncenych absolventov bud inzinierskeho alebo
doktorskeho studia.
Na prve pozretie som si zaujimavosti nechal vyfiltrovat kandidatov zo
Slovenska a Ceskej Republiky.
Pozitivna sprava je ze tam bolo kandidatov vyrazne viac ako byvavalo, co
ma velmi tesi. Negativna sprava je ze tam nebol ANI JEDEN inzinier
technickeho smeru, vsetko programatori alebo teoreticki fyzici.
Kurva chlapi kam toto smeruje! V sucasnej generacii uz naozaj bude
inzinier ohrozeny druh? Na jednej strane je to dobre lebo dostanu dobre
zaplatene, ale na druhej to bude prieser lebo sa tu nebude robit uz
ziadna praca s pridanou hodnotou. A kazdy rok je to horsie....
b.