teraz pre zmenu znepokojujuce spravy!

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Duben 11 11:26:29 CEST 2012

ano, to je tiez jedna z moznosti, ale myslim ze malo pravdepodobna.
Kandidatov je obycajne dost a na zamestnanecke pozicie specialne. Druha
vec je samozrejme vybrat niekoho kvalitneho.
Pracovne podmienky su myslim vysoko nadstandardne a platove ohodnotenie
a benefity tiez velmi zaujimave.
Kandidatov z niektorych krajin unie ktore zmieta dlhova kriza a s tym
suvisiaca vysoka nezamestanost je na druhej strane velmi vela.
Takze to bud znamena ze sa ludom nechce cestovat za pracou a radsej budu
lamentovat a sediet doma alebo je v nasich koncinach naozaj tak malo
motivovanych a cielavedomych ludi, ktori chcu mat zaujimavu pracu a
nieco dokazat.
Neviem to posudit, ale z doterajsich skusenosti v neatraktivnosti
pracovnych miest a prostredia by som problemy asi nehladal.
b.