teraz pre zmenu znepokojujuce spravy!

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Duben 11 11:01:17 CEST 2012

Ale hej - len ono sa to o chvilu zvrhne na flamewar o skolstve, zo
skolstva sa to zvrhne na politiku a z politiky je to kusok k
blaboleniu o blbostiach. Ako by nestacilo, ze sa v susednom vlakne
riesia dobrovolni hasici. Nie je to tvoja chyba, akurat ze je to
predvidatelne.

Ale teda ked si nacal tu temu - ze do CERNu nejdu inzinieri z
techniky, ale len kodici a fyzici. Skutocne to znamena, ze inzinierov
je malo? Nebude to v tom, ze inzinieri skratka o pracu v CERNe nemaju
zaujem? :-)

J.S.

Dňa 11. apríla 2012 10:53, balu na home <daniel.valuch na orange.fr> napísal/a: