konecne nejake dobre spravy

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Úterý Duben 10 16:11:33 CEST 2012

>Vy jste věděl, že stát, kterému se má věřit nedodrží dané slovo ?

Trosku OT, jen pripojenu

takove registracni pokladny zrusene jeden den PO zacatku ucinnosti zakona
je pro mne celkem dostatecna zkusenost ze tady se statu opravdu neda verit
:-((
Stat tehdy vybral od vsech servisaku poplatky za zrizeni "servisniho
strediska" + za vypis
z rejstriku trestu a pak to Paroubek se Sobotkou proste vypnuli. A bylo.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na ezop.cz