Ot: Re: konecne nejake dobre spravy

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Duben 7 21:40:18 CEST 2012

On Sat, Apr 07, 2012 at 08:29:25PM +0200, Jiri Foldyna wrote:

> Přiznám se, že mi nedochází, jak by mohly dotace do fotovoltaiky
> omezit "moc zm*du z velkych energetickych firem", když drtivá většina
> objemu dotací ve finále skončí v kapsách Čiňanů a jejich
> přenašečů krabic?

A nechcete si nejdriv precist, na co reagujete?

> Nebylo by chytřejší nechat ty peníze v kapsách
> lidí, ať si sami rozhodnou, čí moc a jakým způsobem s těmi penězi
> budou omezovat?

To je ale blbost, lide elektrinu potrebuji a pokud ji nebudou mit
sanci nakoupit od nikoho jineho, nez velkych energetickych firem,
tak neni sance, ze by se jejich moc (a tudiz korupce a dalsi neblahe
jevy) dala nejak omezit...

Nebo jste snad opravdu tak naivni a verite, ze "trh vyresi vsechno"?

PT