Bluetooth handsfree do auta s externi antenou

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Duben 6 12:17:46 CEST 2012

Ono to ani v principu moc nejde. To by v onom handsfree musel byt schovany cely GSM modul, tedy nutnost strkani SIM karty atd. Ztratily by se tim veskere pridane ficury pouziteho mobilu, protoze ten handsfree modul by sel tezko udelat tak, aby komunikoval o vsech specialnich ficurach vsech moznych druhu mobilu.
Co se tyka toho tezkeho ozareni max 1W vykonu, navic z mobilu umisteneho mimo hlavu ...... No nezbyva nez si pustit na YouTube ona znama videa, jak popcorn obklopeny mnoha mobilnimi telefony zacne po zavolani na ne popat, vajicka se uvari natvrdo, veverky v okolnim lese zamrou nahlou smrti atd
:-))))))

Jakub Serych