Bluetooth handsfree do auta s externi antenou

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Duben 6 11:16:58 CEST 2012

Mám následující dotaz:

existuje bluetooth handsfree sada do auta s externí anténou? Tj. přenos
VF GSM signálu mezi telefonem a BTS by zajišťovala ona pomocí své VF
části a zmíněné antény na autě, telefon by sloužil pouze jako ovládání.

Ptám se proto, že telefon s "nějakou" vnitřní anténou, dále třeba v
kapse a to celé uvnitř auta považuju z hlediska zdravého rozumu za
idiocii. Citlivost, ev. nutnost vysílání "s plnou palbou", z toho
vyplývající zcela zbytečné ozařování, spotřeba z baterií....atd.
Elektronikům snad nemusím víc vysvětlovat a marketingoví managoři tu
doufám nejsou.

V současné době mám v autě klasický držák, který nejen že propojuje
telefon s externí anténou, ale taky ho zároveň dobíjí. Kdybych si někdy
(nedej Bože, ale stát se to může) musel koupit nějaký iňácký mobil, tak
by nejspíš měl bluetooth, nebyl by k němu držák do auta a neměl by
výstup na onu externí anténu. Nabíjení bych musel oželet, ale rád bych
zachoval základní principy VF spojení...

Tak se ptám včas. Na webu jsem i z výše naznačených důvodů nic pořádného
nenašel...

Díky

---
Jirka