Re: Vaření , rele , teplota, timer

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Duben 4 14:43:34 CEST 2012

To jsem linkoval na zacatku a levnejsi, zjevne je to ta sama cina
http://zavarovaci-hrnce.heureka.cz/professor-zvh-271/?order=2

To je plast nebo hlinik ten vas?

Vypada to na univerzal i na kafe/caj na raut a take ze se snad lze spolehnout, ze to fakt vypne, kdyz budu teoreticky dusit maso 4 hodiny Tak to vecer kdy jde NT zapnu na a rano to bude hotove ...

Coz u nejakeho bastlu bych mel obavy aby to neumrelo a clovek treba nevyhorel...

Odesláno z iPadu