Vaření , rele , teplota, timer

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Duben 4 06:51:55 CEST 2012

Mně tenhle postup už kolikrát napadl, ale neměl jsem odvahu(chuť
uklízet) to vyzkoušet. Taky jsem si říkal, že by mohlo docházet k
problémům mezi sousedními víčky, takže dík za dobrou zprávu a za sebe si
říkám, kdo se bojí, nesmí do lesa :-)
S pozdravem,
Miloš Dašek

On 3.4.2012 13:54, Glajc Pavel wrote:

> [...]
> Kromě snad trochu větší spotřeby el.energie (i když i tady by to bylo diskutabilní např. v porovnání s Romo pračkou) to má samá pozitiva. Minutka je i na nejlevnějších typech, regulace většinou taky. Opakovatelnost je téměř 100%. Mírně to rozhodí trochu teplejší lák. Naskládám sklenice, max. 6x0,7l na jednu várku, natáhnu a víc si toho nevšímám. Až pípne, vyndám, otočím dnem vzhůru asi na 5 minut a je hotovo. Mezi velké výhody patří : Téměř bezobslužnost, minimum uklízení, možnost zavařit i jednu sklenici (pro šťouraly třeba když dozrávají feferonky) jednoduchost. Taky víčka podstatně lépe drží. Opravdu jsou přisáté. Někdy až moc. Snad ještě nevýhoda, pro někoho může být várka 6x0,7l málo, ale zase se u toho dá dělat vše ostatní.

>>> 2. aby rodině a dětem zajistily kompoty atd... bez chemie