[Spam] Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Září 30 21:07:55 CEST 2011

On Fri, 30 Sep 2011, Tomáš Mazouch wrote:

> Tak jsem to vcera zkusil a je to k nicemu. Fotky jsem dal na
> http://geralt.brno-czfree.net/DPS.
> Prvni je cerny ctverec pred acetonem, druha to same po acetonu (neni patrny
> rozdil), treti je pohled na "mastnej" toner (ale na fotce to nevynikne,
> ctvrta ukazuje, jak to probihalo.
> Jedine, co k tomu muzu rict, je, ze mi s touto tiskarnou a zminenym postupem
> fotocesta funguje do tridy presnosti 4. A to mi staci.

Diky za test. Vidim ze to je stejne na prd jako z te HP5225 a u ni ten
aceton nema taky zadny vliv - to jsem testoval vcera. Muselo se zmenit
slozeni toneru, driv byly takove plasticke a aceton s nimi delal divy
tyhle nove jsou jako inkoust - strasne slaba vrstva uplne jakoby v papiru,
vubec to nevystupuje nad papir.