Re: [Spam] Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Čtvrtek Září 29 14:48:51 CEST 2011

Já to znova exponuju a nevidím, v čem to je špatné.
Stačí mi pak o jednu chemikálii k výrobě DPS míň.

Předlohy si nechávám tisknout v osvitové tiskárně.
Pošlu mailem a pak vyzvednu.
Zatím nikdy se mě nestalo, že by tam byla fronta.
Minimální zdržení.

Honza, ok1cjh