[Spam] Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Září 29 13:10:52 CEST 2011

On Thu, 29 Sep 2011, Tomáš Mazouch wrote:

> Jsou dva problemy - kontury a nedostatecne kryti. Kdyz jsem jeste tiskl na
> LJ5L, tak jsem zazil oboje, zalezelo na tonerove kazete. Kontury delal refill
> od Zebry, nedostatecne kryti zase originalni toner, oboje na stejnem kusu
> tiskarny. Na DPS jsem pouzival b), protoze to dokazal aceton napravit, kdezto
> caru s bilym stredem ne.
>
> Ted mam Samsung ML-2851ND a na plosnaky je celkem fajn. Cerni jak blba, az
> mam pocit ze se cary mirne rozlevaji a musim je delat tenci.

Konecne jeden tip na typ tiskarny. Rad bych se zeptatl co si mam
predstavit pod "cerni jak blba" . Kdyz vytisknete cerny ctverec
2x2cm a podivate se skrz nej proti svetlu prosvita to ? Respektive
kdyz date za ten ctverec pred svetlo palec je v tom ctverci videt
jeho stin ?