[Spam] Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Čtvrtek Září 29 11:52:43 CEST 2011

Peter Bošnák napsal(a):

> Tam je skôr problém v tom, že pri plochách a tiež veľmi hrubých
> čiarach (nad 2mm) je stred už vykrytý nepravidelne. Nie je to pokles
> kontrastu, že by plocha bola menej čierna ale už sú tam miesta, kde je
> menej toneru, alebo žiadny. Čiara má okraje v poriadku ale stred je
> krytý nekvalitne. Ak bolo nutné, tak som to na fólii doplnil čiernou
> fixkou ale radšej dávam prednosť tomu, že už pri kreslení návrhu DPS
> na to beriem ohľad. Ak nutne potrebujem väčšie plochy, tak používam
> negatívny rezist. P.B.

Jsou dva problemy - kontury a nedostatecne kryti. Kdyz jsem jeste tiskl
na LJ5L, tak jsem zazil oboje, zalezelo na tonerove kazete. Kontury
delal refill od Zebry, nedostatecne kryti zase originalni toner, oboje
na stejnem kusu tiskarny. Na DPS jsem pouzival b), protoze to dokazal
aceton napravit, kdezto caru s bilym stredem ne.

Ted mam Samsung ML-2851ND a na plosnaky je celkem fajn. Cerni jak blba,
az mam pocit ze se cary mirne rozlevaji a musim je delat tenci.

TomM

P.S. Kdyby mel nekdo tutez tiskarnu a vedel, proc prestal fungovat
duplexer (pruchod papiru duplexerem znamena na 90% jam) a byl ochoten
poradit...