NAS na takove to domaci zvykani

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Září 27 15:10:59 CEST 2011

Zdravím,

mám ten mikroserver doma a naprostá spokojenost.

Používám to jako normální PC na domácí činnosti, fotky, děcka hry (má to
celkem slušnou 3D akcelerovanou grafiku), kancelařina, internet.
Jako OS mám Kubuntu a jede to jak z praku. Jen jsem musel do interního slotu
píchnout USB zvukovku, ta mi na tom chybí :-).
Výkon je plně dostatečný.
Má to 4 pozice na disky - a teď pozor - rámečky jsou přiloženy a bez problémů
to sežere jakýkoliv SATA disk.
Výbava USB je na takové urovni (4 vpředu, 2 vzadu, jeden interní), že nic víc
nepotřebuju.

Interně je to provedené tak, že normální zdroj jde připojit, ale dovnitř se
nevleze, ale to je pochopitelné.

Pokud budete někdo chtít dořesňující foto, napište co chcete, vyfotím.

Zapik