NAS na takove to domaci zvykani

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Září 27 14:03:24 CEST 2011

Jenze do toho serveru od HP si proste nic jineho nedate a ani to do
niceho dalsiho nedate.

Ja treba case, zdroje, pameti a disky v podstate vzdy zrecykluju - bud
tak, ze je presunu do stanic doma a nebo pouziju v novem serveru.

Pocitam, ze do toho case od toho serveru date jiny MB jedine za pomoci
klesti na plech - me to prijde jako mrhani.

Pokud to berete jako spotrebak tak jiste - to si muzete koupit cokoliv.

Radek Vicek