Negativni publicita pro Riomedia.cz

Sudovec sudovec na seznam.cz
Pondělí Září 26 21:49:35 CEST 2011

V souvislosti s tím mně napadá jeden technický dotaz:

Mám od 802.cz VOIP adaptér PAP2T, ale ve verzi R2 - tedy předinstalované
pro 802.cz.

To co předvádějí poslední dobou mně dost štve a tak uvažuji o přechodu
jinam. Bohužel ale RIO na jejich webu 802.cz tvrdí že R2 zařízení nejdou
použít u jiného providera.

Jak to s tím je? Je to pravda? Jde to nějak flashout a získat standardní
verzi?

Díky moc

     S.