Negativni publicita pro Riomedia.cz

Sudovec sudovec na seznam.cz
Pondělí Září 26 21:44:42 CEST 2011

Tak pro všeobecné obveselení přidám svou komunikaci s helpdeskem RIO z
letošního srpna. Ve VOIP jsem běžný, trochu zkušenější BFU. Takže
vlastně více znalý věci než běžný zákazník na kterého by se suppport měl
zaměřovat:

1. já 3.8.2011 21:19
Dobrý den, dnes mi nefunguje VoIP telefon - v admin
rozhraní mi stále visí "Can't connect to login server". VoIP adaptér
jsem několikrát vypnul a zapnul a žádná změna. Můžete mi pomoci?
Děkuji.

2. RIO 4.8.2011 14:18
zkuste zařízení vyresetovat a znovu nastavit. Zařízení se neregistruje

3. já 4.8.2011 14:31
a vyresetování s novým nastavením provedu jak? Máte nějaký návod? Mám
provedení R2, takže jsem nic nastavovat nemusel.

4. RIO 4.8.2011 14:33
V provisioningu máte ale zařízení EU, prosím opravte, poté by to mělo být ok

5. já 4.8.2011 22:26
to je možné, ale to nastavení jsem nedělal já - pokud se nepletu tak R2
má provisioning automaticky od začátku.

Můžu to tedy zkusit udělat, ale když se kouknu do Vaší webové aplikace,
tak mne napadá jediný způsob - a to smazat existující a potom přidat
nové VoIP zařízení a to už nastavit s R2.

Ale přiznám se že bych do toho nerad lezl - můžete to udělat vy?
Předpokládám že k tomu budete mít i lepší nástroje.

Mimochodem, dnes už telefon opět funguje...

6. RIO 5.8.2011 11:11
registrace proběhla v pořádku. Problém je tedy již vyřešen.

Co dodat, není nad odborníka na svém místě.

Nejvíc mne pobavilo jak celou věc smetl ze stolu bez toho aby řešil
(podle něho) skutečnou příčinu.

S.