OT: Re: GM: rozbalovani SMD brouci

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Září 24 08:14:16 CEST 2011

> Původní zpráva ze dne 23.9.2011 od Dawid Ferenczy:

> Tohle není na místě. Ten majitel o tom musí vědět, takže sám majitel
> to takhle chce. Pokud o tom majitel neví, pak je to také špatně,
> protože ho to zjevně nezajímá.

V Ostravskem GM dneska uz prodavaji jenom zenske - skoro bez vyjimky byvale
"baby od pasu" z byvale Tesly / Motoroly / ONsemi / Freescale (doplň dalsi)
Roznov - musim ricit ze jsem parkrat slysel jejich rozhovor se zakaznikem
typu Felix Holzmann , který chce "takovy cerveny cudlicek" a musim rict ze
jejich trpelivost je svata

Ne tak cele GM kde za chvili nekoupite LEDku ale (smejd) elektronika
trznicoveho typu vas zasype po usi

Zdravi Petr Kubac