OT: Re: GM: rozbalovani SMD brouci

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Září 23 22:14:46 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 23.9.2011 od Dawid Ferenczy:

> On i pristup prodavacu k zakaznikum v GM mi prijde naprosto
> tragicky, nakup tam je zvdycky "zazitek". Byt majitelem, tak asi
> vsechny prodavace na hodinu vyrazim.

Tohle není na místě. Ten majitel o tom musí vědět, takže sám majitel
to takhle chce. Pokud o tom majitel neví, pak je to také špatně,
protože ho to zjevně nezajímá.

> Pul hodiny tam cestuji, specham z prace, dobehnu 5 minut pred
> zavirackou a prodavac mi s opovrzenim sdeli, ze mam smulu, dvere uz
> maji zamcene a pousti jen ven.

Máš v podstatě dvě možnosti. Buď tam chceš nadále chodit, pak se můžeš
pokusit zjednat nápravu, a nebo tam prostě chodit přestaneš.

Mně se také stalo před několika lety, že jsem přišel pro certifikát do
I.CA asi 20 minut před zavíračkou a baba mě vyhodila, že na to
potřebuje půl hodiny, tak smůla. Stěžoval jsem si, baba dostala
vyhubováno a vysvětlili jí, co to je otvírací doba :-)

Jinak k tomu GME... Jednou, to už je také několik let, jsem si tam
poslal po internetu objednávku s tím, že si ji vyzvednu osobně.
Telefonicky jsem si jasně upřesnil, že v daný den ve 13 hodin to bude
připraveno. Nebylo toho zrovna málo, několik tašek, faktura asi na 10
stránek, stálo to asi 12 nebo 15 tisíc. Nicméně objednával jsem den
předem a tak na to měli zbytek dne a půlku druhého dne, koneckonců to
potvrdili a souhlasili.

Přijel jsem tam a nic. Normálně to neměli. Já jsem pospíchal, takže
jsem tam řádil jako černá ruka. Tomu vedoucímu jsem sprostě vynadal
před dlouhou frontou zákazníků. Pak to asi do půl hodiny dali celé
dohromady. Ale to je prostě o pohodičce. Jsou to zaměstnanci, jim je
jedno, jestli pospícháš, nepospícháš, jestli si u nich něco koupíš
nebo ne.

> Takze oteviraci doba v jejich podani neznamena, do kdy tam zakaznik
> muze nakupovat, ale kdy jdou zamestnanci domu.

To je přece to jediné, co ty zaměstnance zajímá. Kdy mají svačinu, kdy
mají oběd, kdy jdou domů a kdy dostanou výplatu :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601