OT Hodinky - 15 let nonstop

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Září 23 11:30:37 CEST 2011

Seiko kinetic mam na ruce. Ale jeste to neni 15 let. Zatim jen 5.
Taky se mi nestalo, ze by se zastavily. Nejdele jsem je nemel na ruce
ale jen cca dva tydny. Nezkousel jsem jak dlouho jdou bez pohybu. Cas
jsem nikdy nesrovnaval - resp. staci prechody  zimni/letni. Takze do
pul roku jestli udelaji mozna par vterin rozdilu...

PK