Kondenzatory

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Září 22 16:19:34 CEST 2011

Andy
to ze ty bezne nenavrhujes obvody na stovkach MHz nijak nesuvisi s tym
ze sa tam bezne pouzivaju keramicke kondenzatory :-)

Namatkou som nasiel tieto celkom zaujimave dokumenty, aspon z hladiska
povodnej otazky:

http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=8&ved=0CE0QFjAH&url=http%3A%2F%2Fwww.niccomp.com%2Fhelp%2Fpresentations%2FNIC-CapacitorReview-Q1-2011r1PPT4x3.ppt&rct=j&q=comparison%20of%20capacitor%20technologies%20NP0&ei=T0F7TvOwNdCu8QPL_sE1&usg=AFQjCNG7C1JDxrSDaRlKP1D3idUSOcx5Ew&cad=rja

http://specemc.com/docs/SMPS_Capacitor_Selection.pdf

Na prvotne zorientovanie sa staci velmi jednoducha otazka do googlu a
precitat si aspon prvu linku. Na ziskanie konkretnych parametrov pre
konkretnu aplikaciu treba samozrejme podrobne prestudovat konkretne
datasheety.

b.