Kondenzatory

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Září 22 16:01:40 CEST 2011

 22.9.2011, 15:56:48

Uplne bezne ne, ale nejakej ten VKV tuner, anteni zesilovac nebo
delicku k citaci do 1Ghz uz jsem delal. Blokoval jsem to NPO/COG
keramikou. Tak bych rad vedel, jestli jsem to totalne nesprasil.
A taky bych si rad rozsiril obzory, co pouzit kdyz ne keramiku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz