LED pasy - vykon, svietivost

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Září 22 13:27:27 CEST 2011

 22.9.2011, 13:15:25

 Dovolim si zkopirovat jeden starsi post. Chtel jsem dat jenom odkaz
 do archivu, ale nejak zahadne se to preklopilo do html a muze to byt
 spatne citelne.
 A jeste soucastny dodatek. Dnes nejvice pouzivam Philips Tornado,
 maji trubici do spiraly. Kdyz jsem je vybiral, zkousel jsem i podobne
 Osram, ale ty nabihaly na plny svit podstatne dele.
 Nove jsem zaregistroval, ze prave zmineny PH ma na nekterych CFL
 ikonku sprintera a napis ve smyslu "quick light". Takze se i da
 vybrat, jen je treba mit to know-how.

     8.12.2009, 23:19:15

Tak jsem prave spachal "mereni" rychlosti nabehu na jedne CFL co ji mame v kuchyni.
Vhodnejsi techniky nemaje, pouzil jsem fotak v rezimu priorita clony. Tedy, veskere expozicni parametry byly
konstantni vyjma casu, ten nastavovala automatika.
Dale uvedene hodnoty jsou: v 1. sloupci cas od zapnuti zarivky, v 2. sloupci cas nastaveny automatikou fotaku
10s        1/6
20s        1/8
40s        1/13
60s        1/13
90s        1/13
2m        1/15
3m        1/15
4m        1/15
6m        1/15
8m        1/15
10m        1/15
Jde o CFL Philips PL Electronic 20W ktera je v pouzivani 12 mesicu a stala pokud mne pamet neklame
necelich 300 Kc.
Zaver a mravoucne ponauceni necht si laskavi ctenar vyvodi sam.