NAS na takove to domaci zvykani

David Belohrad david na belohrad.ch
Středa Září 21 23:07:19 CEST 2011

Dobry den,
pred casem se tady diskutoval takovy domaci nizkospotrebovy router ci co.
Mohl by mi nekdo znaly doporucit vhodny domaci NAS,

nejlepe neco co ma RAID1, 2 disky (3.5 nebo 2.5), USB 3.0 a ethernet
rozhranni,
ale hlavne:

a) aby to nehlucelo
b) mala spotreba
c) 'rozumna' prenosova rychlost....
d) jel na tom nejaky (S)FTP server

kdysi jsem vlastnil nejakou verzi 1TB lacie, mel priserne pomale spojeni,
nedalo se na to pres sit zapisovat rychleji nez 5MB/s. navic byl hrozne
hlucny, a kupodivu take drahy. hlavne ze se chlubili tim, ze je to 'porsche
design'

kdyby mel nekdo nejaky vhodny tip, rad bych jej zvazil. budu to doma
pouzivat na ukladani fotek/pisnicek/videa/

dik
d.