OT: Cpost a OS (bylo: Re: ATXMEGA - projekt pro srandu, nechcese n)

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 22 12:00:05 CEST 2011

A proc to vrrrrr? V podstate mi v tom chybel jen ten unix jako puvodni
fileserver a jak jsem psal tak s postou prijdu do styku jen kdyz si jdu
pro balik. ;-)

Ja jsem nikdy pro posty nic nedelal - vyvoj APOSTu byl vzdy zalezitosti
Vakusu Vitkov. Jednim z duvodu proc se zmenil system a byl vytvoren novy
APOST byl i personalni - z Vakusu odeslo par klicovych vyvojaru. Takze
ty duvody byly i jine nez HW/SW dodavatelu.

SW kterej jsem psal a byl nejbliz vlastnim postam byl tzv. pokladni
vykaz (delal uzaverky pokladnich vykazu - to delala tusim provozni
evidence a se delala uzaverka na oblasti). Jako perlicku muzu rict, ze
soubezne se mnou delal SW Pokladni vykaz i zmineny Vakus (specializovane
pracoviste na vyvoj SW), ktery vytvoril silene pomaly bazmek - kde
uzaverky sly do stovek minut. Ja jsem dokazal zoptimalizovat strukturu
dat tak, ze sly i nad tehdy pouzivanou FoxPro 2.6 pouzivat sumarni
operace nad tabulkami a uzaverky trvaly radove minuty. Samozrejme v
dalsi verzi ohlasil Vakus novou zrychlenou verzi, ktera uz bezela nad
myma strukturama. A tim jsem byl nucen praci ukoncit. ;-)