OT: Cpost a OS (bylo: Re: ATXMEGA - projekt pro srandu, nechce se n)

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 22 11:05:17 CEST 2011

Sice o tom skoro nic nevim (jen obcas kdyz na to dojde nekde v hospode s
kolegama), ale posty puvodne jely se stanicemi na DOSu s aplikaci APOST
a pripojovaly se na MS fileserver v zazemi.

Myslim, ze pak byl mezikrok, kdy se migroval server - a opravdu byla
vybrana distribuce SUSE.

Nyni uz jede pokud vim vse na SUSE - na stanicich jsou podle doby
instalace verze od 7.3 az po tusim 11. Aplikace je jiz nativne prepsana
pro linux.

Duvod je jasny - cena licenci za OS na vsechny stanice na vsech
pobockach (pres 3.000 pobocek) byla strasliva.

RV