Pochybnosti o LED svitidlech

Středa Září 21 00:45:47 CEST 2011

Zatím co LED žárovka je paskvil - kompromis, svítidla navržené speciálně
pro ledky mají odpovídající chlazení, jistě i dobře vyřešený zdroj a
bude to mít jak účinnost, tak i životnost. taky si do baráku dělám
přípravu na LED osvětlení - nad sádrokattonem ve stropě dostatečně velké
chladiče pro bodová LED svítidla. Předpokládám na jedno svítidlo cca
20-30W. Mám pár ledek na skříni v obyváku, zatím ještě v paneláku. Přes
to že to svítí nepřímo odrazem od stropu, je od toho při 50W víc světla
než od lustru (5x20W halogenky) uprostřed místnosti.

Anděl