Pochybnosti o LED svitidlech

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Září 21 00:21:31 CEST 2011

Dnes v sportivych spravach (asi na Markize, sledujem velmi vynimocne)
bolo, ze hokejovy stadion v Piestanoch vybavili "velmi ekologickym"
osvetlenim LED-kami. Zabery na svietidla boli - naozaj pod stropom
bolo X (veeela) plochych modulov, kazdy tak odhadom 15x15 LED.
Osvetlilo to cely stadion v kvalite, ze sa tam hraju prvoligove zapasy
(to je nizsia sutaz, hlavna je extraliga). Vraveli, ze investicia sa
na uspore energie vrati o 4 roky. Skromne som si pomyslel, ci im ta
svietivost 4 roky vydrzi...

miro