NiCd do aku sroubovaku

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Září 20 13:40:00 CEST 2011

To z principu proste nefunguje - ty clanky, ktere to delaji jsou od
zacatku nanic - jsou spatne zkonstruovane/vyrobene.

Dal bych tam 3ks NiCD Sanyo 1700SCR coz jsou prakticky ty same jako
uvadel tazatel - bude to stat 300Kc a pokud je dobre zformuje tak ho
prezijou.
Ja sam jsem resil dilema u celkem slusne akuvrtacky (nejaky noname, ale
fakt slusne udelany), kde obe sady baterek vydrzely asi 3 mesice.
Bohuzel tam bylo clanku jak maku (18V pack) a nakonec jsem tam dal 15ks
tech SCR clanku (cena dvakrat vyssi nez cena celeho kufru s akuvrtackou)
a nelituju. Ty clanky daji klidne 50A, nevybiji se (chovaji se jak
lionka) - tim ze jsou tvrde tak to utahuje vsechno jak do masla.

Radek Vicek