NiCd do aku sroubovaku

Úterý Září 20 12:46:12 CEST 2011

Idealni by bylo LiFePO4, ale zrovna vcera jsem hledal, jestli nekde
nerostou rozumne clanky, bohuzel jedine co lze roumne sehna jsou baterie
na bicykly (treba
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1-Komponenty-na-e-bike/2-2-Li-ion-a-LiFePO4-akumulatory/5/44-Akumulator-LiFePO4-36V-10Ah-Alu-box-docking
zrovna tuhle mam, obsahuje hezke prizmaticke clanky) ale kde sehnat
jednotlive clanky jsem nenasel... Daji se sehnat asi ty kulate ale ceny
jsou nesympaticke. Jinak vlastnosti ma baterie skvele, po cca 400
cyklech nepozoruji ubytek kapacity, velke proudy snasi statecne.