komfort CAN bus u osobnich aut
Petr Kubáč
petrkubac na 802.cz
Pátek Září 16 20:30:33 CEST 2011
>U koncernu se to řeší decentralizovaně. Takže každé dveře, pokud mají
> elektricky stahovaná okýnka, mají vlastní ŘJ. Elektrická sedadla taky,
> volant taky, ABS, xenony, klima, prostě každá prkotina. V podstatě záleží
> pouze na úrovni výbavy, kolik to bude mít ŘJ, ale pod dvacet to snad
> nepůjde
> ani u Fabie social edition.
Ciste jenom pro zajimavost - jak se resi klasicky problem modularity - to
jest ctyri stejne jednotky ve dverich se musi nejak idnetifikovat masterovi,
ktery je ridi - u nas amateru se to vetsinou resi poslednimi dvema bity
adresy, ktere jsou "pres jumper" u BMW si nastavovani jumperu pri montazi na
lince nejak nedovedu predstavit ?
Zdravi Petr Kubac
Další informace o konferenci Hw-list