komfort CAN bus u osobnich aut

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Září 16 18:20:48 CEST 2011


U koncernu se to řeší decentralizovaně. Takže každé dveře, pokud mají
elektricky stahovaná okýnka, mají vlastní ŘJ. Elektrická sedadla taky,
volant taky, ABS, xenony, klima, prostě každá prkotina. V podstatě záleží
pouze na úrovni výbavy, kolik to bude mít ŘJ, ale pod dvacet to snad nepůjde
ani u Fabie social edition.

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
> Behalf Of Petr Kubáč
> Sent: Friday, September 16, 2011 6:09 PM
> 
> OK v mobilnim robotu normalni "rozumne" konstrukce visi na spolecne
> sbernici
> 10-20 jednotek ale ty zase musi dostat sva data 10 - 100 x /sec zatimco
> u
> svetel v BMW je pul vteriny nic - tak proto ta zvedavost.



Další informace o konferenci Hw-list