OT: Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Září 15 19:39:38 CEST 2011

Mozna jsem to nedostatecne popsal. Aplikace komunikuje pres COM a
nasledne prevodnik RS232/RS485 s nejakym zarizenim. Pokud komunikace
funguje a chodi odpovedi tak ta stejna aplikace pres RTS nebo nejaky
podobny signal dohodi HW watchdog na tom prevodniku RS232/RS485. Pokud
cca 7 minut neprijde zadny paket od zarizeni, neni WD dohazovany a
provede RESET pocitace sepnutim rele. To je ochrana proti zatuhnuti te
aplikace jako takove.
Na PC je packet driver a rezidentni program pro UDP komunikaci s
klientskym PC. Na druhe sitovce bezi NDIS2 driver pro primpojeni
nejakeho sdileneho disku, napriklad Samba apod. Pokud se ta ridici
aplikace nedovola pres UDP nebo nedostane na ten sdileny disk, tak po
pul hodine provede reset tak, ze se ukonci a zavola nejaky program,
ktery PC zresetuje softwarove.
Pokud vim tak se pocitac sam od sebe nijak casto neresetuje a netuhne.
Mel jsem na starem PC pusteny ten program mesice a nikdy se nekousnul.

Jinak samozrejme kazda ta deska ma ma jine LAN chipy a z toho plynou
jine ovladace. Tato ma 2x RTL8111C, NDIS2 driver je tusim od Realteku,
packet driver uz neexistuje, takze to bezi pres ODI driver:
http://sourceforge.net/apps/mediawiki/freedos/index.php?title=Networking_FreeDOS_-_ODI_driver_installation

Martin Hanek