OT: Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 15 19:22:57 CEST 2011

>Ked sa to resetuje v normalnej prevadzke... Skusil by som ten reset
>trigerovat generatorom dovtedy, kym sa nerozsype fat aj u Vas na stole.

No, vies, to slovo "resetuje sa" moze znamenat uplne cokolvek, najma ked je tam urobeny nejaky watchdog. To pozna kazdy skusenejsi programator jednocipov: zaciatocnici hovoria o nahodnych resetoch a zamrzani a obvinia hardware, ale skusenejsi uz vedia ze je to v drvivej vacsine pripadov nejaky nechutny softwarovy bug.

Drobny chrobacik niekde v preruseniach v ovladaci SATA alebo hoci aj toho packet drivera LAN - o ktorom mimochodom tiez nic nevieme, najma ci sa tiez nezmenil - sa moze spravat presne takto: raz za niekolko hodin "zabludeny" program, ktory obcas "zabludi" nevhodnym sposobom tak, ze poskodi nejaku sucast FAT...

wek